Bemutatkozás új tagként

2010.01.02. 18:10

Sziasztok!

A COD Modern Warfare 2 Tactics blog fejlesztőstábjának vagyok új tagja, valószínűleg míg társam mw2tactics a multi-val fog foglalkozni én addig a single player kampányt és a Spec Ops nevű új játékmódot fogom bemutatni és ellátlak titeket némi segítséggel! Magamról nem sokat tudok írni talán fontos hogy nem nagyon multizok(persze kipróbáltam!!!), én inkább a játék különböző csínjait és bínjait próbálom elsajátítani. Szerintem ígéretes dolog lesz ezt az oldalt szerkeszteni(és fejleszteni).

És ezúton szeretném megköszönni mw2tactics-nek hogy befogadott a ”csapatba”.

Üdvözlettel:

Spec op  


A bejegyzés trackback címe:

https://codmw2tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr291639981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mw2tactics 2010.01.02. 18:16:46

Korrekt bemutatkozás ahogy kértem.
süti beállítások módosítása